تاپ ویزا

مطالب مرتبط با مهاجرت و اخذ ویزا

تاپ ویزا

مطالب مرتبط با مهاجرت و اخذ ویزا

ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا روشهای گوناگونی دارد که بسیاری از متقاضیان مهاجرت استرالیا با آنها آشنایی ندارند و همین موضوع سبب میشود که در پروسه مهاجرت استرالیا دچار مشکل شوند و بدتر اینکه بسیاری اقدام به مهاجرت استرالیا از روشهای غیر قانونی میکنند که در بهترین شرایط نتیجه ای جز بازگشت به نقطه اول نخواهد داشت و به همین دلیل است که آگاهی از روشهای مختلف مهاجرت و موفقیت در کسب مجوز اقامت دائم استرالیا تنها از طریق مشاوره با کارشناسان با تجربه و فعال در زمینه مهاجرت استرالیا میسر خواهد بود. موسسه تدام نسل سپید با متخصصین مجرب و رزومه درخشان ، انتخابی مناسب برای کسانی است که تمایل دارند از روشهای قانونی به استرالیا مهاجرت کنند. 

 

انواع ویزای استرالیا

ویزای پزشکی استرالیا

ویزای پزشکی استرالیا به متقاضیان مهاجرت به استرالیا و شاغل در زمینه پزشکی این امکان را میدهد که با کسب امتیازات لازم و داشتن شرایط اخذ ویزای استرالیا به استرالیا مهاجرت کنند.

رشته های پزشکی موجود در لیست مشاغل استرالیا

مامایی - فیزیوتراپی - پرستاری - پاتولوژیست - دندانپزشکی - رادیوگرافی - روانپزشک - دامپزشک

کلیه متخصصین شاغل در رشته های فوق که شرایط و امتیاز لازم جهت دریافت ویزای اسکیل ورکر استرالیا را داشته باشند میتوانند جهت دریافت ویزای استرالیا اقدام نمایند.

اطلاعات بیشتر در ویزای پزشکی استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا یکی از انواع مختلف ویزای استرالیا است که برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است و مانند سایر ویزاهای استرالیا شرایط و ضوابط خاص خود را دارد !

اولین مرحله برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا پذیرش توسط یکی از دانشگاه های استرالیا و همراه داشتن نامه پذیرش - office letter - است

ویزای تحصیلی استرالیا


ویزای خویشاوندی استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده : در استرالیا ویزاهای مختلفی مانند نامزدی، ازدواج، فرزند و والدین وجود دارد و به افرادی اعطا می شود که یکی از اعضای خانواده شان واجد شرایط زندگی در استرالیا باشند.

در استرالیا ویزاهای مختلفی همچون نامزدی، ازدواج، فرزند و والدین وجود دارد و به افرادی اعطا می شود که یکی از اعضای خانواده شان، جزو شهروندان کشور استرالیا ، یا دارای ویزای اقامت دائم استرالیا و یا جزو شهروندان نیوزیلندی واجد شرایط زندگی در استرالیا باشند. از آنجاییکه متقاضی این نوع ویزا نیاز به پشتیبانی مالی دارد، ویزای خانواده با توجه به رابطه خانواده با فرد متقاضی بررسی می شود. و هر چه رابطه خانوادگی نزدیکتر باشد، مراحل پذیرش ویزا سریع تر بررسی می شود . متقاضیان این ویزاها نیازی به داشتن مهارت یا تخصص خاص ویا تسلط بر زبان انگلیسی ندارند.

توضیحات بیشتر : ویزای خویشاوندی استرالیا


موسسه تداوم نسل سپید

اقامت دائم و مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص ( ویزای اسکیل ورکر استرالیا )